miércoles, 12 de noviembre de 2014

Divergente. De quina facció ets?

Hem visionat la pel·lícula Divergente on has pogut veure la convivència de les diferents faccions existents separades a partir del seu tipus de personalitat. Us enllaço el trailer de la pel·lícula per fer memòria.


Com heu pogut veure a la pel·lícula, quan els ciutadans arriben a la majoria d'edat passen una prova de personalitat on se'ls determina a quina facció pertanyaran. Però a més, tenen l'opció  d'escollir a la facció que voldran pertànyer tot i el risc que suposa.

El segon comentari avaluable pretén fer un anàlisi de com som i de situar-nos en una de les faccions de la pel·lícula. A més haureu de ser capaços de decidir en quina facció t'agradaria pertànyer si és que no esteu satisfets amb com sou. Evidentment, tindré molt en compte la justificació de les vostres respostes.

Més informació de les diferents faccions a:


49 comentarios:

  1. http://www.sagadivergente.com/test.php

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jo crec que seria de la facció de la veritat, ja que em costa mentir, i quan ho faig em costa no dir-ho a ningú, i molts cops m'acaben enxampant. Sempre intento dir les coses tal com son i no enganyar a ningú per tal de no fer-li mal o ferir els seus sentiments.

      Eliminar
  2. Jo sinceament, no sabia que agafar, tinc que dir que abans em sentia una mica divergente, però com que sé que jo, de divergente, en tinc ben poc, he decidit buscar informació, (alineament de tot el que posa aquí ) sobre les diferents faccions fins a arribar a unes pàgines per fer uns tests per saber quina seria la meva facció. I la veritat, he quedat bastant sorpresa.
    Per una banda, he estat fent el primer test i mha dit que era abngació; cosa que a mi em costaria ser-ho bastant però bueno, ja veuriem què passaria a l'hora de la veritat.
    A l'altre test m'ha sortit un "popurri" de faccions, dient així, que sóc divergent, tot i que, remarcant més unes faccions que unes altres; guanyant osadia, seguit de veritat, erudicció, cordialitat i per últim abnegació, en aquest cas, he estat més d'acord, ja que reconec que tinc una mica de força i sóc una mica valent (sóc poruga pero només en alguns moments), tothom em diu que sóc sicera i que no em callo el que penso (sempre amb respecte i CORDIALITAT), no em considero superdotada, però tampoc em considero tonta pel que crec que sóc bastant llesta i per últim, confirmo la teoria de la pàgina web de que en últim lloc està abnegació. No dic que jo no ajudi a la gent, però em costa bastant, segons a qui sigui, sonretot si es a algú al qui no conec. Però com he dit al primer test pot passar de tot en aquest test.

    ResponderEliminar
  3. Jo escolliria VALENTIA. Perque soc valent i m'agrada el tema aquest totes les proves que has de fer.

    ResponderEliminar
  4. Si hagués d’escollir una facció segons el meu caràcter, jo em decantaria cap a cordialitat, ja que sóc una persona amable i a qui no li agraden els conflictes (de fet, jo sóc molt poc conflictiva). De la mateixa manera, jo penso que sóc d’aquesta facció perquè l’objectiu de la gent que en forma part és ser feliç, el qual jo opino que és molt important, ja que tothom, visqui de la forma que sigui, amb qui sigui...ha de ser feliç.
    Tot i que segons la meva manera de ser segurament hauria de formar part d’aquesta facció, a mi m’agradaria ser divergent, no ser de cap facció en concret perquè així, tens una mica de cada actitud, és a dir, per una part ets valent però també intel•ligent, també ets sincer, amable i una persona bondadosa que es dóna als altres, així, m’agradaria ser de totes les faccions a la vegada.

    Mireia Collet Ginesta

    ResponderEliminar
  5. Personalment em considero una noia que entraria dins el grup “Cordialitat”. Penso que sóc una persona a la qual li agrada estar bé amb la resta, que sempre intento posar pau allà on no la veig i allunyar-se dels problemes. Crec profundament que és un grup molt necessari a la societat perquè pot ajudar a conservar l’harmonia en diferents aspectes de la vida (tema guerres, problemes amb família i amics, conflictes laborals,...). D’altra banda, m’agradaria ser “Divergent”. Són molts els avantatges que això comporta. Es tracta de persones que diuen sempre la veritat, sense por de res ni ningú, són valentes i poden afrontar situacions complicades, així com també practicar l’altruisme i actuar correctament. És a dir, aquests individus són pràcticament perfectes per conviure en societat (a diferència de la pel•lícula, on són una amenaça). Altres qualitats que em motiven a voler ser-ho és que es tracta de persones amb un alt nivell d’intel•ligència i un gran valor per descobrir els paranys amb els que la ment sovint ens posa a prova.
    Alba Hernández

    ResponderEliminar
  6. Jo he fet el test per veure a quina facció pertanyeria i m’ha sortit cordialitat. Jo personalment crec que el valor que representa cordialitat és molt important i hauríem de tenir-lo molt en compte, ja que si tots intentéssim ser pacífics i tolerants els uns amb els altres no hi hauria tants malentesos ni baralles. També m’agrada el mètode de cordialitat per decidir les coses entre tots, arribant a un acord mutu encara que a vegades ens costi molt. Tot i així també crec que és necessari tenir amb compte els valors de dues altres faccions que, juntament amb cordialitat crec que són les que més “m’agraden” i entre les que jo estaria a l’hora de triar: erudició i abnegació. Erudició crec que és molt important perquè en tota societat és necessari que hi hagi un avenç (tecnològic, científic, ideològic, mèdic...) i només pensant, estudiant i fent treballar el cap s’aconsegueix, per tant és important que hi hagi persones dedicades a estudiar coses noves o a desenvolupar-ne algunes ja inventades. Abnegació també és molt important, encara que crec que el seu valor principal està massa portat a un límit en la història, crec que hem de ser altruistes i pensar en els altres, si avui en dia les persones penséssim més en la gent que ens envolta ens adonaríem que en moltes situacions som molt cruels sense ni tan sols donar-nos compte. En conclusió jo crec que seria divergent perquè totes aquestes tres faccions em semblen igual d’importants.

    ResponderEliminar
  7. Pau Badell Pereyra 3r ESO
    Jo he escollit VALENTIA perque es el genera que mes m'agradat de tots ja que hi ha aciió i moltes proves dificultoses i per això m'agrada tant

    ResponderEliminar
  8. A mi m'agrada el genere VALENTIA perque es el que mes m'agrada de tots.

    Sean Schrauwen.

    ResponderEliminar
  9. A mi el gènere que més m'agrada és la valentia perquè és el que més m'agrada de tots. Els altres no m'han agradat molt.
    Alex Viñas

    ResponderEliminar
  10. Mireia,
    jo crec que si realment hagués de passar aquesta prova em surtiria o cordialitat o abnegació, podríem dir que les més "bones", perquè sempre m'agrada ser bona amb la gent que és bona amb mi i em considero una persona respectuosa i humil. Ara bé, si hagués de triar jo, m'agradaria escollir el mateix que va triar la Tris, perquè em considero una noia valenta, tot i que em costa ser positiva però ho acabo aconseguint.

    ResponderEliminar
  11. A mi m’agradaria formar part de erudició perquè m’agrada analitzar les coses o comprovar si un fet és real o inventat abans de creure-m’ho. Tot i que no odio a una persona ignorant davant de qualsevol informació , m’agradaria convertit a aquesta persona que desconeix moltes coses ensenyar-li o fer-la més culta en qualsevol aspecte.

    ResponderEliminar
  12. Joana Vulart:
    En la meva opinió, jo estaria a cordialitat. Sempre m’ha agradat molt gaudir de la bona companyia. No m’imagino a osadia perquè no és que tingui molta resistència, em canso de seguida i no m’agrada lluitar contra altres. Tampoc seria abnegació perquè encara que em senti bé quan ajudo als altres també m’agrada dedicar-me un temps a mi mateixa i no vull dedicar tota la meva vida als altres. No crec que sigués valentia perquè quan veig un problema que no em correspon a mi intento evitar-lo, però a vegades m’hi fico per ajudar a algú que m’importa. Tampoc crec que erudició fos el resultat perquè ,encara que sigui capaç de concentrar-me en els moments que cal, també necessito els meus moments d’ oblidar-me de tot i deixar de pensar. A la facció de veritat potser sí que hi podria encaixar perquè no sóc capaç de dir una mentida molt gran a ningú, però crec que la millor opció per mi seria la de cordialitat. A més, he fet el test que ha penjat la Paula a un comentari i ma sortit cordialitat.

    ResponderEliminar
  13. Jo d’acord amb les meves qualitats i aptituds crec que formaria part de la facció de gosadia ja que tinc un caràcter fort, dic el que penso i reacciono i actuo segons això, i quan alguna persona necessita ajuda sóc incapaç de no ajudar-lo (dintre de les meves possibilitats). També en l’àmbit de preparació física no crec que suposés ningun problema. Com totes les persones també tinc defectes o coses a millorar, i crec que la meva timidesa en determinades situacions podria suposar algun problema, també la incapacitat de poder dur a terme alguna cosa la qual jo no hi estic d’acord, encara que això no és un defecte sinó una debilitat. Jo crec firmament amb mi mateixa i amb les meves qualitats i sóc plenament concient del que no podria fer dins aquesta facció, per tant estic cent per cent segura que escolliria gosadia, ja que crec que és la facció que encaixa més amb mi mateixa i jo podria aportar més.

    ResponderEliminar
  14. ARIADNA PAGÈS:
    Jo crec que si tingués que escollir una facció a la qual pertanyer escolliria valentia, ja que quan em trobo davant de situacions perilloses o que em fan pànic normalment les afronto amb valentia i pensant que no passarà res. Encara que a vegades també a vegades reacciono pensant científicament les coses i raonant-les d'una altra manera més rebuscada i analitzant-ho més detalladament. Com fan els nois de la facció d'erudició. Hi ha moments en els que reacciono d'una manera que mai hauria pensat o fet, així que també podria ser divergent.

    ResponderEliminar
  15. Andrea Martinez:
    He mirat en algunes pagines web, per saber en quina facció estaria, i m’han donat molts resultats. Però els més repetits, que m’han sortit, són: erudició, valentia i divergent. La veritat, es que jo no crec que sigui de osadia, perquè jo no soc de córrer i matar a gent. Però per una part m’agradaria ser-ho, per poder córrer i saltar, i fer tot el que fan, però no crec que pogués seguir el ritme. Jo crec que en realitat tots tenim una mica de cada facció, però que hi ha a persones, que destaquen en alguna en especial. Jo crec que soc una mica de cada, però que potser una mica més en veritat i bondadosa, però exactament, no sé de quina sóc amb exactitud.

    ResponderEliminar
  16. Anna Sorroche:
    Crec que pertanyo a la facció de cordialitat perquè m’agrada portar-me bé amb tothom i viure tranquil•la. Em considero una persona social. No sóc de barallar-me amb ningú perquè respecto totes les opinions, però sí que reconec que molts cops vull tenir la raó. No soporto els insults i valoro molt l’amistat amb qualsevol persona amb qui em senti a gust. Intento ajudar el màxim possible a la gent que m’envolta i ser amable. El meu objectiu a la vida és formar una família que m’estimi i ser feliç amb la meva feina.

    M’agradaria ser divergent perquè crec que està bé ser una mica de cada facció. És a dir, opino que cada classe social té coses bones i la millor facció seria tenir-ne unes quantes positives de cada. Per exemple, m’agradaria ser una mica més valenta del que sóc perquè em considero una persona a qui li costa fer coses noves que mai ha fet. Tot i això, ser valenta però amb cap.

    ResponderEliminar
  17. Judit Martinez
    Jo crec que seria Veritat, ja que m'agrada dir les coses tal com son, de front, sense amagar res. Encara que dolgui és millor que et diguin la veritat i no pas que t'enganyin i llavors t'ho vagin dient per darrere i a tu que et digui una cosa falsa. La veritat sempre, encara que hagi de fer mal.Jo crec que he escollit aquesta facció perquè sóc molt directe a l'hora de dir les coses. També m'agrada explicar les meves idees a algú altre amic, familiar, per poder desfogar-me.

    ResponderEliminar
  18. Jo crec que soc divergent perquè em considero intel•ligent si per exemple estic amb un lleó tancat a una habitació i nomes hi ha un armari. M’amagaria dins i quan el lleó dormis desmuntaria la porta de l’armari i li donaria un cop al cap del lleó per poder sortir de la habitació. I jo a la vida real resolc els problemes de diferents maneres depenent del tipus de problemes.

    ResponderEliminar
  19. A mi m'agradaria pensar que sóc divergent, encara que se que no és del tot cert. Crec que sóc més “d’osadia”, ja que m’agrada superar-me a mi mateixa i superar les meves pors, sempre intentant lluitar el màxim per aconseguir els meus objectius. A vegades puc ser impulsiva en algunes coses i això pot ser un inconvenient ja que hauria d’haver pensat en les conseqüències d’aquests actes.
    M’agradaria ser divergent, perquè són intel•ligents però pacients, amb astúcia i humiltat. La seva barreja els fa perfectes.
    Helena

    ResponderEliminar
  20. Maria Ortega Garcia, 3r ESO.
    Jo, per a realitzar aquest comentari m’he basat en uns testos que he trobat a Internet sobre les faccions de la pel•lícula: amb el resultat del primer estic bastant d' acord ja que el resultat em diu que sóc de la facció de cordialitat perquè crec que sóc bastant amable amb la gent i no m' agrada fer patir als demés, em preocupo per als sentiments de l' altre gent, i considero que he de fer als altres el que vull que em facin a mi, a més per a mi el principal objectiu de la vida és ser feliç i no m’ agraden les baralles. Al segon test, les faccions que més m' ha destacat són la facció d' erudició i la facció de valentia. Amb el segon estic bastant d’ acord (també), ja que intento resoldre els problemes d' una manera intel•ligent, encara que no sé segur si ho aconsegueixo. Sóc una persona que pensa abans d’ actuar encara que alguna vegada se’m passi de llarg. Encara que no estic gaire d’ acord amb que sigui de la facció de valentia ja que no em considero massa forta i valenta com per a portar a terme algunes feines ficant en perill la meva vida, tampoc em considero imprudent, ja que abans d’ actuar penso, i tampoc em veig amb les forces suficients com per a protegir a les altres persones. Em considero una persona valenta dins d’ uns límits i algunes accions però amb altres em considero bastant dèbil.
    Jo realment (dins el meu criteri) crec que sóc divergent ja que per a resoldre els problemes utilitzo tota mena de tàctiques, és a dir, no sempre resolc els problemes de la mateixa manera. Com per exemple, a vegades (molt poques) sóc imprudent i em llenço a l’ aventura però altres vegades considero que val més la pena pensar... A més, crec que per anar bé per la vida s’ha de ser divergent, així domines tots els camps. Encara que essent divergent pots tenir diversos problemes a l’ hora de reaccionar a una mateixa circumstància. A mi m' agradaria pertànyer a la facció de valentia ja que així aprendria coses i actituds noves, a més, aprendria a llençar-me en algunes ocasions i ser més valenta a l' hora d' actuar.

    ResponderEliminar
  21. Crec que no sóc una persona gaire valenta, per no dir gens així que no podria esta de cap manera a la facció de valentia. Potser per la meva manera de ser i d’actuar m’assemblaria més als abnegats però segons la peli la vida abnegada es una mica avorrida i a mi m’agrada molt divertir-me així que dubto que escollis aquesta. Ha erudició tampoc encaixaria perquè a part de que no m’agraden les ciències les proves d’intel•ligència que han de passar son molt dures. Veritat es difícil perquè no sempre diem la veritat i a vegades necessitem una petita mentida que a la facció no seria permesa. Per últim hi ha cordialitat que es la que jo triaria sabent com sóc, tot i que a valentia es la que més m’agrada però no per mi.

    ResponderEliminar
  22. Núria Clos:
    A mi m'agradaria ser divergent, perquè sempre vull ser una mica de tot.
    I no tenir una gran facilitat al fer una cosa sola, i no tenir gens en les altres. D'aquesta manera ets bo de tot i res amb exageració.
    A més a més és molt millor per la vida, ja que pots actuar de diferents maneres pensant amb el cap, i després de pensar la millor manera per actuar, fer-la ja que pots fer la que volguis i la millor per tu.

    ResponderEliminar
  23. SILVANA BODINGTON CELMA
    A mi en el ling http://www.sagadivergente.com/test.php m'ha sortit que jo pertanyo a la fracció de divergent. La veritat m'ha sorprès molt per que normalment soc més tímida per ser de veritat, ja que tens que dir la teva opinió amb molt caràcter, però m'agrada molt les fraccions com les de Erudició, Valentia, Abnegació, i Cordialitat; ja que m'encanta la ciència, els esports, ajudar a la gent, i finalment que hi hagi pau en l'entorn social.

    ResponderEliminar
  24. Jo crec que seria una mica d'abnegació perquè em poso molt a la pell de les persones que pateixen i m'agradaria ajudar-les i també em consideraria d'erudició ja que m'agrada qüestionar les coses avans de fer-les.
    Per tant seria divengent donat que no pertanyeria a cap grup en concret sinó una mica de tots, però més d'erudició i abnegació.

    Francesc Barnola, 4t

    ResponderEliminar
  25. Jo crec que si hagués d’entrar en alguna de les faccions seria Osadía, ja que penso que és el que més caracteritza la meva personalitat. No vaig vestida de negre ni amb tatuatges, penso que tot això és per semblar més agressius, però cerc que hi encaixo perquè sóc una persona valenta, que si s’ha d’enfrontar a un problema busca la millor manera de fer-ho i sempre positivament. Penso que es dolent deixar els problemes de banda i dir que ja ho solucionaràs més tard, si tens un problema t’enfrontes a ell i soluciones les coses de la millor manera possible.

    ResponderEliminar
  26. Jo voldria pertanyer a la facció de valentia, ja que has de tenir molta sang freda, has de entrenar fort, seguir un itinerari i una disciplina. M'agrada aquesta perquè apart d'estar molt bé físicament et faries fort mentalment i et deixarien d'afectar moltes coses.
    No em veig en la facció de abnegació, perquè no m'oblidaria de mi mateix, del meu passat i del que sóc jo per ajudar als altres, no per que sigui egoista sinó perque primer haig de mirar primer per mi.

    Juanes Colorado

    ResponderEliminar
  27. Carla Muñoz

    En el test m'ha sortit que sóc d'erudició, però jo considero que sóc més d'abnegació que d'erudició. Prefereixo ajudar als demés i dedicar el meu temps en als altres en el que necessiti igual que ho necessitaré jo algun dia. M'agradaria ser divergent per saber dominar totes les inteligències.

    ResponderEliminar
  28. A mi en el test m’ha sortit que sóc de la facció cordialitat. Crec que és la millor opció ja que sóc una persona que no m’importa el que pensin els altres de mi, també penso que el test ha acerat perquè en el sentit de que els erros són del passat i he de deixar de tenir pensaments cruels sobre altres persones.

    ResponderEliminar
  29. Jo triaria valentia perquè es el genere que mes m'agrada i no em faria res enfrontar-me a cose noves.

    Marçal Pou Pascual 3r ESO

    ResponderEliminar
  30. Micaela Pardo

    En el test m´ha sortit que sóc de la facció cordialitat. Ja que m'agrada estar bé amb tothom, resoldre els problemes, donar consells, ajudar a les persones.
    També m'agrada la companya, el respecte a tothom.

    ResponderEliminar
  31. Arnau Garriga Rafart.
    Jo crec que seria del grup Osaida perquè m'agradan molt les coses físiques i crec seria la millor opció perquè no em convenç cap altre com aquest i crec que disfrutaria saltant i enfronta-me amb perills.

    ResponderEliminar
  32. jo seria divergente ja que m'agraden els esports, ajudar a la gent que ho necessita, amb l'ajuntament... tot i que preferiria valentía.

    ResponderEliminar
  33. Erick Estevan Pardo
    3r ESO
    Jo he triat VALENTIA perque la dona duda pero despres es capasa de fer qualsevol cosa.Tambe me agrada perque ho tot per defensar als altres i pensa be lo que ha de fer be i mai es quedar sense fer res. I resoldre els problenes i ajudar als altres i respecte a tothom.

    ResponderEliminar
  34. Oriol Panadès

    A mi m'agradaria ser divergente perquè així no em poguessin controlar. Pero si tinc que triar una de les cinc, triaria erudició perquè em considero una persona inteligent i crec que la feina que fan es la més important.

    ResponderEliminar
  35. Jo em considero una persona que entraria dins la facció "erudició". Els motius que em fan veure això són la meva capacitat per fer servir la raó per sobre de tot i la meva obsessió per analitzar-ho tot. M'agrada sempre trobar el motiu pel que passen les coses i corregir els meus errors per no tornar-los a cometre.
    M'agradaria ser més valenta i atrevida, encaixar en el grup "valentia". Considero que de tant en tant està bé trencar les normes i arriscar-me. També penso que a vegades els humans no fem les coses per la por que tenim a allò que no coneixem. Si fos una mica més valenta, m'atreviria a dir les coses o fer accions que normalment no faig.

    ResponderEliminar
  36. Martina Colás:
    Jo soc de veritat ja que no se mentir a la gent i no m'agraden les mentides ni els secrets. Dic sempre el que penso i quan ho penso ja que crec que la societat en la que vivim necesita mes sinceritat, aixi es solucionarien molts problemes💕

    ResponderEliminar
  37. A mi m'agradaria ser divergent per tindre totes les qualitats, per en el test m'ha sortit veritat.
    Ivan Soler

    ResponderEliminar
  38. Jo he triat Abnegacion.

    Ja que jo casi sempre penso avans de actuar o de anar a algun lloc, i tambe intento raonar algo avans de comentar o contestar.

    ResponderEliminar
  39. Suliman.

    Jo he triat Valentia.

    Porque m'agrada ser-ho i smepre intento enfrentarme a les meves pors e intentar superar-les.

    ResponderEliminar
  40. Bernat Nicolau
    A mi m'agradaria ser divergent pk eran mes inteligents i no els podien controlar amb l'aparelll akell raru

    ResponderEliminar
  41. Cristina Cruells

    Jo em considero de la facció "osadía" ja que no tinc por de res ni de fer les coses tan arriscades que fan ells.

    També sóc d'amistat ja que considero que sóc una bona amiga i crec que els amics són importants i poden confiar en mi.

    Però sobretot d'osadia ja que m'agrada viure al límit i saltar d'un tren i tot això (si pogués).

    Sóc una mica divergent doncs.

    ResponderEliminar
  42. Aleix Fernández

    Jo sóc divergent. Perquè sóc de tots les faccions, moderat. Em sento identificat amb en Tobias, ja que m'agrada ser com molt atent a tot, sempre estic pendent de tot el que passa i m'agrada ajudar a totes els que els hi costa perquè se'n puguin sortir i em senti orgullós del que he fet.

    ResponderEliminar
  43. Ana Pérez

    Jo crec que si hagués d'escollir una de les faccions seria "erudición" perquè m'agrada trobar la lògica a les coses i les solucions als problemes. Tot i que crec que seria divergent, si me n'hagués de quedar amb alguna, seria aquesta. Sempre que tinc el problema, em poso a pensar com puc soucionar-lo, quins motius m'han portat fins aquí i sempre acabo trobant la solució, per això jo crec que seria de "erudición".

    ResponderEliminar
  44. Martina Codina

    Jo crec que la facció que em seria més adient és osadia. M'agraden les aventures, fer coses que poca gent fa i viure al límit. També perquè feien el que els venia de gust en cada moment, i tenien una energia i adrenalina brutal.

    ResponderEliminar
  45. Ruth Nicolau

    Jo vaig fer un test i em va sortir que era el de l'amistat però a mi m'hagués agradat ser d'osadia perquè jo crec que sóc bastant valenta, depèn amb quins aspectes. Com salta del tren en marxa a mi això em faria una mica de por.

    Però depèn de quines coses ho faria per intentar-me superar-me a mi mateixa i anant superant les meves pors de mica en mica.

    ResponderEliminar
  46. Daniela Butrón

    Si hagués de triar, triaria ser divergent perquè em cosidero una persona molt valenta. M'agrada posar el meu cos al límit, sóc una persona que m'agrada fer les coses a la meva manera. També em cosidero una persona que vol saber la veritat sobre les coses, no suporto les mentides.

    També sóc una persona que es preocupa més per les altres persones, intento ajudar-les si puc.

    En general doncs, crec que triaria ser divergent que que podria pertànyer a les faccions d'abnegació, osadia i veritat.

    ResponderEliminar
  47. Arnau Crous

    Jo crec que escolliria la facció de valentia, perquè fan coses molt divertides i arriscades. Has de ser molt valent per fer tot el que fan, no ho podria fer tothom, només els que tenen força interior o ganes de tirar-ho endavant.

    ResponderEliminar
  48. Andrea Castro

    Jo opino que seria més destacable en la facció d'Osadía perquè em considero suficientment valenta i capacitada per ser-ho ja que no hem tira enrere el fet d'enfrentar-me a coses que desconec i a trobar-me amb reptes i experiències que mai he tingut l'oportunitat de presenciar. També em fascina l'idea el fet de viure la vida amb adrenalina constament.
    Aleshores com ja he dit em considero d'Osadía.

    ResponderEliminar